Crima în centrul satului. Un barbat din Reteag gasit mort pe trotuar

Moarte suspecta aseara in localitatea Reteag din judetul Bistrita Nasaud. Un barbat de 35 de ani din localitate a fost gasit mort chiar pe trotuar in centrul localitatii. Cauzele mortii nu se cunosc cu exactitate, dar locuitorii spun ca tanarul ar fi fost batut.

Potritiv celor care s-au strans la fata locului, se pare ca barbatul ar fi baut cu niste cunostinte la barul din centrul localitatii. A iesit afara, pe trotuar in fata barului, cu alti patru tineri cu care ar fi continuat sa bea. De aici, lucrurile nu devin deloc mai clare. Unii spun ca s-ar fi luat la bataie cu cei patru tineri, in timp ce alte persoane spun ca cei patru au plecat si l-au lasat singur pe barbatul de 35 de ani.

Acesta a fost gasit in stare de inconstienta pe trotuar de un trecator. Imediat, la fata locului s-au strans mai multe persoane, care au anuntat politia. Ajunsi imediat la fata locului, politistii de la sectia de peste drum au chemat si ambulanta, insa medicii au incercat in zadar sa-l resusciteze pe barbat.

Criminalistii au adunat zeci de probe de la fata locului, au analizat centimetru cu centimetru zona si au luat si declaratii martorilor. Oamenii legii au ridicat si cateva persoane pe care le-au dus la audieri pentru a afla ce s-a intamplat cu exactitate. Corpul barbatului gasit mort prezenta urme de lovituri la nivelul capului pete de sange fiind gasite si pe trotuarul din fata barului, dar si pe peretele langa care a cazut tanarul.

Barbatul locuia in Reteag cu tatal lui si fiica in varsta de 12 ani. Actuala sotie plecase in Italia la munca doar cu o zi inainte, astfel ca barbatul, ramas singur, a vrut sa se distreze putin cu prietenii din copilarie. „Distractia” i-a fost fatala.

Rudele barbatului sunt convinse ca acesta a fost omorat, desi spun ca nu avea dusmaniei cu nimeni si ca nu stiu sa fi avut probleme cu cineva. Ipoteza unei crime este sustinuta si de catre criminalisti, care spun insa ca o cauza definitiva a mortii poate fi anuntata abia dupa efectuarea necropsiei. Trupul barbatului a fost transportat la morga spitalului din Bistrita.

About Irina Maxim

Jurnalist

Posted on 20/10/2011, in Regionale and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 40 comentarii.

  1. ne pare rau dar asfel de crime sunt peste tot pacat de tineretea lui

  2. sunt din reteag

    sincere condoleante familiei si eu sunt din reteag si ramin stupefiat de ce vad ca a ajuns reteagul in ziua de azi

  3. moarte lui mia lasat un gol imens in inima si a luato cu el darnu am sa cred k el nu va mai fi si nam sal mai vad a fost totu pt mine

  4. daca eram, langa el cum siar fi dorit ekl nu sar fi intamplat lucru asta trebuia sa ma sune in juru orei care sa intamplat accidentu dar na mai sunat am visat inainte cu o noapte ca eram in usa biserici si ma sunat ma intrebat ce fac si iam zis ca sunt la biserica si mia zis sa ma rog si pt el
    oare a avut vreo semnificatie visu? iar dimineata din data de 14 cand am vorbit ultima data cu el am avut o tresarire dar nu mam gandit nuci o clipa ca i se poate intampla ceva mai ales ca stiam cat de draga i era viata

  5. mereu va ramane in inima si in sufletu meu pt minea insemnat totul si cele marumoase clipe din viata mea au fost alaturi de el

  6. sunt din reteag

    pacat de el ca avea tineretea inaintea lui si mai avea si 2 copii care il vor plinge toata viata si cel mai rau il vor plinge toata viata si vor ramine marcati pe viata

  7. Imi poate spune cineva numele lui adevarat ? va multumesc …

  8. sebastian

  9. Asta nu e unu dintre frati Rosca?

  10. sujeti tote curvele pula nu are cine sa mai va futa faceci paianji la pizda pana nu vine el sa va dea muie

  11. vrei numele lui se ceama david

  12. sa ne s… de p toti dusmani atata timp cat el nu a vrut sal omoare nu aveti nici un drept sal judecati ca veti fi si voi judecati la timpu vostru nu invinuiti pe nimeni ca va patati sufletu lasati sa decida dumnezeu cate crime se fac in tara asta de cei de sus ce stau pe tron…mancamiar p…. cu mama lor pe ei nui judeca nimeni intrebari fara raspuns…….sunt din dej si ma stiti bine

  13. irina, pana la urma ce s-a intamplat de fapt?

    • Iata un adevarat jurnalist. Sa o tii tot asa.

    • Decedatul bause la un bar din localitate cu cativa cunoscuti. In urma unui conflict spontan, s-a ajuns la bataie, barbatul a primit cateva lovituri, iar acestea i-au fost se pare fatale. Unul dintre cei cu care a baut a fost retinut in aceeasi seara iar acum este judecat pentru lovituri cauzatoare de moarte.

  14. auzi, da cam multi semianalfabeti prin satul ala, sau oras, ce o fi

  15. scuzama dar nu sunt analfabeta asa cum ai batut apropo poate am mai multe clase ca tine sa sti ca nu mi_a mers tastatura si asta nu inseamna ca sant analfabeta

  16. deci cel om nu a vrut sal omoare nul mai judecati atata gunoaie care sunteti ca os a luati picioare in p..la

  17. ARABU MONDIALU

    TACETZI DRACU DIN GURA NU IL MAI DUSMANITZI ATATA PE PINTEA…!!!DUSMANI PERICULOSI CE ATZI VREA SA II DEA PE VIATZA???SA II DEA 25 DE ANI??ASTA AR FI PLACEREA VOASTRA???POI NU VA FI ASA CACI NU MOR CAI CAND VOR CAINI NICI CAINI CAND VOR STAPANI..!!SI DUMNEZEU II VA AJUTA SA SCAPE REPEDE SA VINA ACASA SI SA VA FUTA FEMEILE SAU FETELE LA DUSMANII CE II VRETZII RAU…!!!ASA CA PENTRU MAI MULTE DETALII CERETZI AMANUNTE CAND MA VEDETZI PE MINE…!!!ADICA ………ARABU MONDIALU……..!!!!!!!!

  18. ARABU MONDIALU

    RESPECT DOAMNA IRINA MAXIM SI SCUZATI-MI LIMBAJUL NEADECVAT…!!!!

  19. ma suji pula cu mata si daca ai mama suje si mata si familia ma muie te fut an cur ca te prind an reteag tu mori primu

  20. numi pot da numele

    eu nu cred ca el e de vina eu il cunosc bine si stiu ca nu e in stare de asa ceva …………..nul mai judecati aiurea omul nu cred ca afcut nimica ….nu stiu cum sunteti voi mai oamenilor…..credeti ca daca sunt musculosi frati rosca dau in cap la oameni ia vedetiva de treaba voastra …i cunosc de trei ani si stiu cum sunt ei….

  21. sunt rosca traian frati rosca mondiali nici o data nu o sa dam in spate chiar din contra ne luam avnat si mai tare de cine o sa fiu provocat o sa fac………….. belea mareeee? sunte niste gauzari inputit cine ne judeca aiurea…….. acea ce facut fratele meu pinte na fost o crima a fost un acindent sau batut ca intre vagabonti sine a fost mai rapind a dat? bani femeile cluburile de noapte aduc tot felu de prosti noi frati rosca din tereag avm dusmani multiii…….. dar omul fara dusmani nare rost sa traiasc ain lume asta e fratilor cu stima si respect rosca traian???? cui nui place sa mearga la pescuit………

  22. Sunt din Ciceu-Giurgesti nu dau nume.

    Am avut un frate aici ín Spania si íl am ín suflet mereu si íl port mereu ín suferinta mea dar din pâcate nu mai este printe noi.Nu vreau sâ vâ retin cu treaba mea dar nu e bine sâ judecâm pe nimene pt câ eu íi cunosc pe frati Rosca de 10 ani si nu cred câ sunt ínstare de asa ceva.Gânditivâ si voi la bâuturâ se poate íntâmpla la ce nu te astepti.DUMNEZEU SÂ-L IERTE.si nu mai judecati pe nimene câ sunt judecâtori si procurori

  23. NU POS SA CRED CE SA INTAMPLAT .ERAU MAI MULT CA FRATII . E USOR SA JUDECAM DAR NIMENI NU STIE CE A FOST . .TOT TIMPU IMI SPUNEA CIND IERA SUPARAT CA NUMAI PINTEA IL INTELEGE. SEBA A LASAT MULTA DURERE IN URMA DAR CEL MAI MULT VA SUFERI SEBI SI VA INTELEGE CE SA INTAMPLAT. CEI CARE IAU FOST APROAPE STIU DESPRE CE VORBESC .DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE

  24. se poate intampla la oricare sa moara sau sa fie omorat si numai din 2 motive se intampla toate astea BANI SI FEMEI dumnezeu sa-l odihneasca pe seba l-am cunoscut chiar foarte bine si pe pintea la fel de bine

  25. da in ce esti tu mondial ma arabu? ce ai facut la viata ta sa te stie lumea? la beclean ai plans in masina ca o zdreamta cand a vrut sa te curenteze buzoianu defapt ai luat ceva rachete nu mai pupa lumea in fund pe fratii roska ca nu vei fi niciodata macar 1% ca ei deci inca tot doamna mondiala te stiu nu mondial cum iti zici tu ce-ai mancat azi?inainte sa citesti treaba asta e adevarul gol golut al tau esti o zdreamta

  26. nul mai judecati atata pe pintea fraieri gaozari care sunteti bietul om na vrut sl omoare voi care judecati sunteti nijte curve si nijte gunoaie :)ati vrea voi 25 de ani gunoaielor dar no sa aveti aceasta placere sau sa savurati placerea ca sunteti nijte zdremte de oameni:)

  27. hahahaha:)))) mai parciule…!!!!tu ma confunzi mai tilica …!!!io nu stiu la ce arabu te referi tu si cat despre cum zici tu cu nu stiu ce buzoianu nam auzit in viatza mea de el si ce dracu trebuia sa fac la beclean ??sa stie lumea sa fac ca voi ca toate gunoaiele sa va adunatzi 20 de boschetii sa intimidatzii elevi sa va dea 1 leu mah bulangiilor care suntetzi vai mama voastra avetzi si voi kile suntetzi smecherii vai pamantu ce va tine…!!!eu nu ridic pe nimeni mah si nu ma bag in seama gasca nam de ce sa ma bag in seama cu ei ca sunt unchii mei si tovarasi mei in acelasi timp eu nu sunt smecher dar am frigiderul plin nu ca tine …!!!!nu te mai obosi constipatule …!!!

  28. sa mi luati caru in gura de femei care i doriti raul la pintea sa va frec in gura .in fata nu santeti barbati sa vb doar cm pe net.mergeti linga el la puscarie sa va bage caru n gura zdremtelor
    \

  29. dumnezeu sal odineasca in pace ca il cunosteam si eu …..poate atite iau fost zilele

  30. odihneasca-se in pace!

  31. nu am nune

    nimeni nu le cumoaste mai bine pe frati rosca ca mine nu sunt asa cum vorbeste lume e rea dusmanoasa dar eu ma pis pe lumea asta care vorbesc rau de ei no sa ajunga nici o data la traian si la pintea o fost si vor ramane nr 1 in tara suge p…………a morti vostri

  32. imi pare nespus de rau dupa atata timp nu am reusit sal uitam dormi in pace

  33. sant o fosta prietena sufer enorm de mult nu te VOI UITA NICIODAta

  34. fut in voi

    tigani boriti

  35. fut in voi

    omoritiva intre voi ciori flaminde si tu arabu pizdi sa o gonesc pe mata in gura si sa violez pe taicato femeie cu pula ce esti

    • :))))))))) goneste pe mata mah ca mata ii vaca si numa vacile se gonesc :)))pe cine faci tu flamand ???esti ceva violator ?:))))dute dracu de infect pizda cu scurgeri ce esti ..!!!fac pariu ca cersesti tigari la lume

  36. buna sunt Grigore Din Dumbraveni este trist ce se intanpla vreau sa spuni in Reteag forte periculos de merge la bar sunt multi tigani ei sa laga de ori ce om vine Reteag si mine legat tigani eu plans ma lasat plec era ora 14 10 eu steat data la mora Reteag tota nopte si cu venia cateoni tigani ma ascundeam dupa pruni si erau raciti era frica nu bata sa omore tigani periculosi nu toti mai sunt si tigani buni de omenie si tot respetu pentru ei si eu 35 ani frica merg Reteag la bar ca sa bata tigani rog ca politia din Reteag unble prin sat forte periculos eu me frica sa steau Reteag cand merg Reteag daca sa laga cineva de mine ce politia asa ace om 35 ani eu spun a fost omort de tigani din Reteag va rog politia sa ei masuri nr 0785630254 telefon va multumesc

Lasă un răspuns

