Domo "sustine" echipa nationala

Din ce in ce mai multe firme de renume din Romania incearca sa-si asocieze imaginea cu performantele echipei nationale de fotbal in speranta ca vor atrage cat mai multi clienti.

Insa cea mai uimitoare campanie de acest gen este cea desfasurata de reteaua de magazine DOMO. Spre deosebire de altii, care dau ca premii in urma unor concursuri bilete la meciurile de la Euro 2008, cei de la DOMO dau impresia ca nu-si doresc ca Romania sa treaca de faza grupelor. Cel putin asta intelegem prin mesajul „Daca Romania trece de semifinalele Euro 2008, iti dam banii inapoi”.

Nu stiu cat succes poate sa aiba o astfel de campanie, dar presupun ca unii nu vor ramane indiferenti la posibilitatea de a „castiga” un LCD, televizor sau plasma. Pentru ca daca cineva achizitoneaza un astfel de produs ajunge sa incurajeze echipa nationala ca niciodata in viata sa in speranta de a-si recupera integral investitia.

Moment in care cel mai mare adversar al reprezentativei Romaniei devine chiar DOMO. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-o sa fie in inima celor de la DOMO daca trupa lui Piturca trece de faza grupelor, sau de sferturi. Ca daca trece de semifinale e aproape sigur ce gaura o sa fie in bugetul retelei de magazine de electronice si electrocasnice.

Nu ne ramane decat sa uram succes… echipei nationale.

About Irina Maxim

Jurnalist

Posted on 05/05/2008, in Blogareala and tagged , , , . Bookmark the permalink. Un comentariu.

  1. Amice , esti tu retard. Promotia aia venea de la faptul ca Domo este sponsor al echipei nationale iar in cazul in care echipa trecea de faza finalei avea si brandul domo , ca sponsor , multa reclama de castigat. Numai unii au atata inteligenta cat sa scrie pe blog (prostii) nu si sa judece mai departe

Lasă un răspuns către 2 centi Anulează răspunsul