Urari de Craciun

In fiecare iarna, odata cu bucuria venirii sarbatorilor si implicit a concediului, apare si teama mesajelor si urarilor de Craciun sau de Anul Nou. Cum fiecare dintre noi avem prieteni, rude, colegi, vecini, care asteapta si trebuie „urati”, ne revine dificila sarcina de a le transmite mesajul cu pricina. Fie ca e vorba de SMS, de e-mail, de felicitari virtuale, trebuie sa scrii ceva. Dar ce? Ca un simplu „Sarbatori Fericite!” sau „Craciun fericit!” sunt cam lipsite de sentiment, de spiritualitate. Si atunci ce sa scrii?

Am primit de-a lungul anilor diverse mesaje. Unele amuzante, altele simple, scurte. Unele erau de-a dreptul „lacrimogene” sau semanau cu o rugaciune din sfintele carti. Dar nici una nu mi-a ramas in memorie ca sa o pot folosi in anul urmator. Plus ca exista riscul sa trimit mesajul respectiv tocmai celui/celei care mi l-a trimis. Astfel ca imi revine, din nou, teribila sarcina de a-mi compune singura urarile de sarbatori. Dar ce sa scriu? Voi ce mesaje trimiteti?

About Irina Maxim

Jurnalist

Posted on 08/12/2007, in Blogareala and tagged , , . Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. draga mosule vreau si eu un telefon nou sonny ericsson k810i ,si restu dulciuri.Drga mosule mai vreau cva de la tn ,sa ii aduki si surorii mele tot k mn mosule.Multumesk mult mosule.MERRY CHRISTMAS SI UN HAPPY NEW YEAR 2008.

  2. Teama urării de Crăciun_???
    Dacă vrei ceva mai bun
    urcă-te matale-n pom
    pe http://www.lavad.wordpress.com!

    Sărbători cu Bine!

  3. Nu-mi plac cei care copiaza pe altii, nu-mi plac urarile nepersonale, sau necompuse de persoana care mi le trimite.

    todeauna ce scriu, scriu de la min’

  4. @ihtys are direptate!
    La mulţi ani, cu sănătate!

  5. starbaby01

    Merry Kissmas! ;))

  6. Binecuvântarea Domnului, Cel Nou Născut, preste voi! Sărbători cu bine!

  7. Sarbatori parfumate cu cer va doresc !

  8. Si va rog nu-mi furati urarea…

  9. Si mie imi place sa inventez urari noi, chiar daca nu sunt extraordinar de pompoase.

    Nu imi plac urarile standard, alea pe care le citesti si stii deja ce urmeaza, trimise la toata genda, nepersonalizate, mai ales folosind apelativul dv. cand de fapt mereu mi se adreseaza cu tu…

  10. eu trimit „hepi hepi merry merry… moshu a venit si anu’ asta, e mai batran cu un an, da’ nu conteaza, sa ne veselim!” sau alte prostii de-astea

    pentru ca nu pot sa vad bla blaurile alea cu ingerii care coboara, steaua ce ne lumineaza calea si ninsoarea care se asterne lin 😀

  11. Cred că mai important decât a „inventa” urări noi e să simţi pentru ceilalţi. Când faci o urare să o faci pentru că îţi pasă şi pentru că îl iubeşti (în sens creştin) pe cel căruia îi faci urarea. Anularea stereotipiei urărilor descende din asta..

  12. Si eu compun urarile de Craciun. Si da, eu le compun cu „va” pentru ca urarea n-o trimit neaparat proprietarului telefonului ci intregii lui familii… Iar de trimis urarea… 🙂 n-o trimit intregii agende pentru ca risc sa o trimit si unor persoane pe care nu le-am intalnit niciodata… Intotdeauna, fie ca trimit urarile pe mail sau prin SMS, le trimit numai celor care inseamna ceva pentru mine…
    Anul asta… nu cred ca am fost foarte inspirata… 🙂
    „Va dorim sa aveti bradul bogat, plin de iubire si fericire, plin de ganduri bune si liniste, plin de zambete si sanatate, plin de vise frumoase si sperante implinite!
    Craciun fericit!”

  13. „e usor sa trimiti ganduri bune celor dragi, e greu sa alegi cuvintele potrivite, dar e frumos sa ai prieteni carora sa le urezi Craciun Fericit!”

  14. 🙂 Si cel mai frumos e cand constati ca cel care ti-a trimis un mesaj, de fapt l-a copiat… de undeva. Eu am primit ieri mesajul de mai sus, de la o fosta colega de munca…

  15. Sarbatori fericte si sa va impiedicati in noul an numai de bani si fericire… felicitari mamaie pentru articolele de pe blog.

  16. io nu folosesc d`astea copiate, totusi mi`o ramas una in minte, anume: La anul care vine/Iti doresc sa f**i virgine/Femei bune si frumoase/Bulanoase si tatoase/iar daca ti se pare greu/iti urez sa le f*t eu 😀

    a venit cu intarziere, da` merge sh`acu` de boboteaza

  17. asta-i buna zaharel 😀 dar mie nu prea-mi plac femeile, virgine sau nu 😀 Ase ca ia-le tu 😀

  18. Mos Craciun,pedofil batran !!!

  19. salut becali vreau sa ma fac fotbalist te rog frumos vreau sa ne intalnim la mine acasa la dabuleni . cand ajungeti in dabueni intrebati la primarie de copilul cu transplant de ficat Gaura Andi Ionut

  20. draga mosule,vreau un laptop!!!!

  21. ma gandeam la ce mesaje isi trimit de Craciun Marko Bela si Corneliu Vadim Tudor…sigur sunt de bine….:P

  22. dute am cautat mesaje faine da astea is raspunsuri mereti ma

  23. blablabla blegilor

    aiureli…………………………………dati si voi cva fain vati invatat sa scrieti??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  24. aiureli…………………………………dati si voi cva fain vati invatat sa scrieti??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    tu vorbesti

  25. eu nu cred ca modul cum o spui este important…cel mai important e sa simti magia aceea a sarbatorilor..eu am uneori impresia ca traiesc tot anul pt ziua aceea minunata,cand mergi cu familia la biserica,cand te strangi in jurul mesei…iar daca ai noroc sa si ninga afara…e superb :X

  26. draga mosule ,imi doresc sa slabesc 3 kg pana luni si sa scap de celulita , si daca ai fi bun as vrea sa imi aduci un iubit frumos si chipes cu care sa petrec revelionul:) la multi ani tuturor!!!!!!!!!!!

  27. la multi ani cu sanatate sa aveti belsug de toate bucurii si nestemate da-acum si pe mai departe la MULTI ANI

  1. Pingback: Cuvinte cheie in redactarea pe blog « vorba multa - saracia omului

Lasă un răspuns

